Center bylo pět a v každém si mohly děti vyzkoušet něco jiného.
V ateliéru mohly popustit uzdu své fantazii a vytvořit za pomoci temperových barev strašidelný obrázek. Do něj zakomponovaly klíčová slova a ti, kteří to stihli, i nápis.
Chemická laboratoř nabídla magickou svíci, výrobu bublajícího lektvaru a levitaci ducha.
Tvůrčí psaní ovlivnila náhoda, která byla zastoupena hrací kostkou. Ta určila, jaká slova musí děti v textu o čarodějnici použít.
Za pomoci iPadů děti řešily češtinářskou únikovku, ve které sbíraly písmenka, po jejichž zapsání do tajenky se dětem spustila pohádka.
V matematice se zapotily nad stovkou příkladů, a kdo stihl i další výzvu – a takových nebylo málo – kreslil hrad v tabulce osové souměrnosti.
Děti byly z práce v centrech nadšeny, krásně pracovaly, byly naprosto soustředěné a ani jim nepřišlo, že by se učily. Ale opak je pravdou, když jsme jim nastínily, co všechno zvládly, divily se.
Prací v centrech jim dny rychle plynuly a už se těší na další téma, které bude věnováno svatému, který se k nám žene na bílém koni.