Páťáci a čtvrťáci si na hodině informatiky zažili základy programování na vlastní kůži. Na hodinu se proměnili na roboty a programátory.
Na chodbě pro ně paní učitelka připravila hrací pole, po kterém se robot mohl pohybovat pouze podle pokynů programátora. Na první pohled se mnohým zdála tato hra velmi jednoduchá. Ale hned po pár krocích zjistili, jak je důležité, a někdy ne úplně snadné, nasměrovat robota tam, kam chceme, aby došel, např. posadit ho na židli, přenést míč do košíku, vyhnout se překážce na cestě k cíli. A nemyslete si, ani robot to neměl jednoduché, plnit zadaný krok se zavázanýma očima chce určitou dávku odvahy. A zejména při pokynech „otoč vlevo“ a „otoč vpravo“ se někteří roboti trochu zapotili.
Nicméně jsme se všichni při hře něčemu naučili a dobře se pobavili.
Vladimíra Kořínková, učitelka