Sebevzdělávání, osvojování nových dovedností a zvládnutí dalších kompetencí je práce, které se musí zhostit každé ráno naši malí nástupci. Na rozdíl od nás si oblasti ještě nevybírají, musejí zvládat z každé něco. Ale co když se snaží ze všech sil, a přeci to nejde podle jejich představ? Ona všechna ta hodnocení, i ta formativní, sice motivují k lepším výkonům, ale kde je ta vlastní odměna?
3. A ve školním roce 2021/2022 pracovala naplno. Lenost přirozeně svádí každého, ale v jejich případě skutečně zvítězila píle a odhodlání. Odhodlal jsem se tedy i já k vyplacení nějaké odměny navíc. Zvolil jsem formu zábavy a dobrodružství, které posílí třídní kolektiv. Společný čas strávený na společně vybraných místech byla dle výrazů tváří dětí ta správná volba! Třeba cizokrajná ZOO Praha, nebo pohled na domácí území očima ptáků z městské věže. Díky projektům jsme se pak mohli ještě jednou vydat do metropole – tentokráte za jejími architektonickými skvosty a revolučními dopravními prostředky. U netradiční dopravy jsme zůstali i při dalším výletu. S parťáky z našeho ročníku jsme vyrazili vlakem do Klášterce nad Ohří. Posíleni lázeňskými prameny a hlavně zmrzlinou jsme se vydali na prohlídku pohádkového světa s trochou aktivit. Pro někoho to bylo aktivní až příliš, ale už teď se těšíme na závěrečné společné sportovní dopoledne s tradičním táborákem!
Mgr. Jakub Vaverka, třídní učitel 3. A